TERMENI ȘI CONDIȚII

1. Condiție obligatorie pentru executare a serviciilor de către 7flori.md  este acceptarea și utilizarea de către părți a anumitor norme,
cerințe și prevederi stipulate de către 7flori.md.

2. Prestăm servicii de creare a buchetelor și aranjamentelor florale, creare a buchetului miresei, buchete și compoziții pentru diverse
evenimente, livrare.
3. Serviciile se prestează doar în limitele comenzii.
4. Efectuarea serviciilor se realizează dacă cumpărătorul a achitat integral costul serviciilor alese.
5. Livrarea în Chișinău și suburbie se realizează în termen de 3-4 ore de la plasarea comenzii. În restul raioanelor Moldovei, livrarea
poate fi finalizată în decurs de 24 de ore după plasarea comenzii. Livrarea are loc în intervalul de timp specificat, atunci cînd se înregistrează comanda.

6. Comenzile pentru aceeași zi și următoarea noapte se preiau până la ora 21:00.
7. Răspunderea 7flori.md în urma plîngerilor și pretențiilor asupra serviciilor sau îndeplinirii lor, se limiteaza doar la suma achitată de client.
8. Lucrările și produsele de pe site sunt doar cîteva exemple, ce au caracter informativ. Fiecare compoziție floristică are caracter
unical și poate să difere prin ambalaj, mărime și alte criterii. Sunt posibile modificări în număr, asortiment, componență a produselor,
în dependență de sezon și alți factori. Florile – sunt un produs sezonier, de aceea nu întotdeauna este posibilă prezența lor în stocul
salonului florist. Astfel produsul final poate să difere de cel ilustrat pe site. Salonul floristic va depune efort pentru ca culorile, forma,
marimea compoziției să corespundă cu cele ilustate pe site.
9. Florile de o anumită culoare pot fi indisponibile în ziua livrării. Astfel livrarea buchetului identic cu cel ales, poate fi complicată
din motive obiective. În acest caz, veți fi contactat pentru a alege variantele unei posibile modificări. Dacă luarea legăturii cu
dumneavoastră nu este posibilă din motive obiective – o oră tîrzie, probleme tehnice, nu răspundeți la telefon, pe adresa poștală
electronică; pentru a economisi timpul, floristul care îndeplinește comanda, va crea o compoziție asemănătoare, egală sau superioară
prețului variantei alese. Modificările pot atinge ambalarea buchetelor, coșurilor și a elementelor decorative. Vor fi depuse toate eforturile
de către floriști, pentru ca aspectul produsului să fie cît mai apropiat exemplului de pe site.
10. În caz că nu cunoașteți adresa destinatarului, ne comunicați numărul de telefon, e-mail sau alte date de contact pentru a face legatura.
Împreună cu el fiind stabilită data, locul și ora livrării. Dacă destinatarul refuză să primească serviciul din orice motiv, livrarea se consideră
executată și banii nu se restituie.
11. Dacă doriți să modificați comanda sau doriți să adăugați produse suplimentar, trebuie sa ne preveniți cu un apel, e-mail sau la
sediul central, cu minim 4 ore (în regim de lucru) pentru Chișinău și 24 ore pentru restul Moldovei. Dacă titularul anunță doar cu 3 ore
preventiv modificarea comenzii, el va trebui să achite costul integral.
12. Dacă clientul nu este mulțumit de executarea comenzii sau de calitatea produselor livrate, este necesar să ne contactați
în termen de 24 ore din momentul livrării. Florile sunt un produs ușor alterabil și nu vom fi în stare să le înlocuim sau să returnăm
suma achitată, dacă nu vom fi informați la timp despre problema apărută. În cazul neîndeplinirii comenzii, corect perfectate și achitate,
din vina serviciului 7flori.md, este garantată returnarea în totalitate a sumei achitate.
13. Anularea unei comenzi poate fi efectuată doar prin telefon sau la oficiu cu minim 5 ore în prealabil pentru comenzile în Chișinău
și cu 24 ore în țară, și doar în cazul în care comanda nu a fost deja pregătită.
14. În cazul anulării comenzii (minim cu 24 de ore), garantăm returnarea banilor achitați.
15. În cazul anulării comenzii greșite (minim cu 2 zile) rambursăm mijloacele plătite la cerere în 3 zile bancare. Din suma ce este
supusă rambursării se reține comisionul bancar.
16. Calitatea livrării depinde de precizia datelor despre destinatar, pe care clientul pune la dispoziție. De aceea, vă rugăm să îndepliniți
atent ancheta, și dacă este nevoie să menționați în comentariile comenzii date specifice (codul de la ușa scării, în care departament
lucrează, etajul, numărul cabinetului etc.). Clientul se obligă independent și corect să îndeplinească toate câmpurile necesare pentru
a comanda serviciul.
17. Fiecare client (care alege serviciul de livrare) trebuie să indice adresa exactă a destinatarului. În cazul în care titularul nu cunoaște
adresa de livrare, noi apelăm destinatarul pentru a afla adresa livrării. În cazul oferirii de date greșite sau incomplete necesare
pentru executarea livrării, lipsa destinatarului la adresa indicată, titularul este anunțat despre schimbările apărute în statutul comenzii,
destinatarul va fi apelat pentru a concretiza corectitudinea datelor de livrare, și în cazul în care destinatarul se află la altă adresă,
produsul va fi livrat la adresa nouă, doar după ce titularul va achita suma pentru livrarea repetată.
18. Livrarea este considerată îndeplinită atunci când comanda a fost livrată la adresa indicată. Dacă beneficiarul s-a mutat,
nu locuieşte, nu lucrează, e în concediu, e în deplasare etc. -comanda se consideră livrată și banii nu se restituie.
19. La executarea comenzii cu livrare în hoteluri, camping-uri, zone de agrement, clientul indică numărul apartamentului,
numele de înregistrare și/sau alte date ale destinatarului. Comanda în hotel poate fi livrată doar până la recepție, deoarece în multe
hoteluri nu este permisă trecerea serviciilor de livrare mai departe de recepție. Livrarea la recepție pe data stabilită se consideră
ca comandă executată. Nu asumăm răspundere pentru întârzierea comenzii sau imposibilitatea livrării ca urmare a adresei greșite
a hotelului, a plecării mai devreme a destinatarului din hotel, shimbării numărului apartamentului sau a altor factori specifici.
20. Compania nu poate fi penalizată pentru nerealizarea serviciilor suplimentare gratuite precum: expedierea confirmării SMS a livrării,
expedierea pozei la livrare pe adresa de e-mail a clientului, livrarea felicitărilor. Realizarea, precum și expedierea pozei la livrare,
se efectuează doar cu acordul persoanei destinatare.
21. La înregistrarea/ modificarea comenzii, clientul se obligă, să ofere date ce nu contrazic normelor și cerințelor legislației în vigoare,
să ofere date veridice. Dacă clientul încalcă condițiile date, compania are dreptul sa sisteze îndeplinirea serviciilor, pînă la eliminarea
abaterilor și compensarea daunelor suportate în urma acestora sau să rezilieze înțelegerea de prestare a serviciului, informînd clientul
cu o notificare pe adresa electronică menționată la crearea comenzii.
22. Compania se eliberează de răspundere în cazul neîndeplinirii a serviciilor, dacă acestea survin ca urmare a circumstanțelor
de forță majoră, care includ: acțiunile organelor de stat, incendiu, inundații, cutremur de pamânt, alte calamități naturale,
lipsa energiei electrice, lucrul instabil al rețelelor de calculator, greve, conflicte civile și alte condiții imprevizibile, ne incluse în listă,
ce pot influența executarea serviciilor.
23. La momentul realizării comenzii, clientul se obligă să ia cunoștință cu toate condițiile enumerate mai sus. Dacă clientul a realizat
și a plătit comanda – el automat își confirmă acordul cu toți termenii și condițiile enumerate mai sus.